İyi güzel taslak çizmişsiniz de Subnet ve Gateway'leri kapatmışsınız. Tapolojinizi anlayamamak için emek sarf etmişsiniz yani.
HUB nedir? Switch nedir? Onları da ayrımını yapmalısınız. Keza ilk mesajınızda da arada başka router var dediğiniz nedir tam olarak?